No items found.

Відповіді на часті запитання

Перелік документів для укладання договору про постачання електроенергії

Копія документу, що підтверджує повноваження особи на укладання договору (витяг з установчого документа про повноваження керівника – для юридичних осіб, копію довіреності, виданої в установленому порядку);

витяг/копію довідки або копію виписки з ЄДР

копію декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифіката (для новозбудованих та реконструйованих електроустановок), копію декларації про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (для укладання договору про постачання електричної енергії споживачу на будівельні майданчики);

документи, що підтверджують наявність договору, укладеного з оператором системи на послуги розподілу (передачі) електричної енергії (паспорт точки розподілу (передачі), інформацію про присвоєння ЕІС-коду)

інші документи, передбачені Правилами роздрібного ринку електроенергії

Як зареєструватися у персональному кабінеті PRET?

Для того, щоб зареєструватися у персональному кабінеті PRET необхідно:

1. Перейти за посиланням: https://cabinet.pret.org.ua/

2. Ввести персональні дані для реєстрації

Готово!

За допомогою персонального кабінету Ви маєте можливість слідкувати за власними особовими рахунками та вчасно отримувати актуальну інформацію

Способи розрахунків за постачання енергоресурсів

Розробляючи комерційні пропозиції фахівці PRET спрямовували свої зусилля на те, щоб максимально адаптувати їх під потреби клієнтів. Тому ми пропонуємо на вибір різні способи оплати за енергоресурси:

·        Передоплата

·        Планові платежі

·        Оплата по факту

·        Фіксована ціна

Відділ по роботі зі зверненнями

Щоб покращити взаємодію зі споживачами, наша компанія ТОВ «ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН», готова допомогти у розв'язанні будь-яких питань, що стосуються наших послуг. Ваші звернення, запитання, пропозиції та скарги є для нас важливим інструментом для покращення якості сервісу. Наша мета — забезпечити максимально комфортну та прозору співпрацю з кожним клієнтом.

Як подати звернення

  • Ви можете надіслати нам листа на електронну пошту: info@pret.org.ua або compl@pret.org.ua.
  • Через онлайн-сервіси: Скористайтеся нашим Онлайн-офісом, за посиланням: Увійти | ТОВ ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН.
  • На поштову адресу компанії: м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, буд. 4-Б.

Наша робота з вашимизверненнями

Після отримання вашого звернення, відповідальна особа нашої компанії

  • Розглядає ваші звернення: Уважно приймає та опрацьовує всі скарги, заяви та пропозиції, щоб знайти оптимальне рішення.
  • Інформує вас: Ми надаємо повну інформацію про ваші права та обов'язки під час розгляду звернення, щоб ви були в курсі кожного етапу процесу.

Вирішення суперечок

Якщо ситуація вимагає додаткового обговорення, ми можемо організувати особисту зустріч за участю представників постачальника електроенергії.

Усі спори, зокрема ті, що стосуються оплати за електроенергію, вирішуються відповідно до чинного законодавства України. Це може відбуватися шляхом переговорів або, у разі потреби, у судовому порядку.

Контактна інформація та графік роботи

Графік роботи:

Пн – Чт: 08:00 – 17:15

Пт: 08:00 – 16:00 (перерва 12:00 – 13:00)

Сб, Нд: вихідний

Юридична адреса:  м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, буд. 6

E-mail:  compl@pret.org.ua; info@pret.org.ua

Звітність та документи

На нашому сайті ви можете ознайомитися з офіційними документами:

  • Інша звітність

Ми завжди готові до діалогу!